Програма круглого столу “Ісламські традиціоналісти та іслам традиціоналістів”

IslamicArt6ІНСТИТУТ ФІЛОСОФІЇ ім. Г. С. СКОВОРОДИ НАН УКРАЇНИ

СЕКТОР ІСТОРІЇ СХІДНОЇ ФІЛОСОФІЇ

УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ІСЛАМОЗНАВЧИХ ДОСЛІДЖЕНЬ

АСОЦІАЦІЯ ДОСЛІДНИКІВ ЕЗОТЕРИЗМУ І МІСТИЦИЗМУ

круглий стіл

«ІСЛАМСЬКІ ТРАДИЦІОНАЛІСТИ ТА ІСЛАМ ТРАДИЦІОНАЛІСТІВ»

14 листопада 2014 року, м. Київ, Україна

11.30 – реєстрація (каб. 318, 3 поверх ІФ ім. Г.С.Сковороди НАН України)

12.00-18.00 – робота круглого столу

Відкриття

Секция 1. ЧИМ Є ІСЛАМ  ЄВРОПЕЙСЬКИХ ТРАДИЦІНАЛІСТІВ? (каб. 318)

  1. Юрченко Едуард, Національний транспортний університет (Київ). МОНАРХІЯ ТА ІСЛАМ (СПРОБА ОСМИСЛЕННЯ В ТРАДИЦІОНАЛІСТСЬКОМУ ДИСКУРСІ)
  2. Завгородній Юрій, Інститут філософії ім. Г. С. Сковороди НАНУ (Київ). САКРАЛЬНА ГЕОГРАФІЯ ІСЛАМУ У РОБОТАХ РЕНЕ ҐЕНОНА
  3. Капранов Сергій, Інститут філософії ім. Г. С. Сковороди НАНУ (Київ). С. Х. НАСР – СУЧАСНИЙ МИСЛИТЕЛЬ-ТРАДИЦІОНАЛІСТ
  4. Маслак Олександр, Центр гуманітарної освіти НАНУ (Київ). ПОЛІТИЧНА І ПРАВОВА ФІЛОСОФІЯ ІСЛАМУ В ІНТЕРПРЕТАЦІЯХ С. Х. НАСРА
  5. Вишинський Святослав, Інститут філософії ім. Г. С. Сковороди НАНУ (Чернівці). ІСЛАМ І АНТИ-ТРАДИЦІЯ У ФІЛОСОФІЇ ГЕЙДАРА ДЖЕМАЛЯ

15.00-15.30 – кава-брейк

Секция 2. ЧИ МОЖЛИВИЙ ІСЛАМСЬКИЙ ТРАДИЦІОНАЛІЗМ? (каб. 318)

  1. Сидоров Харун. Мурабитун, Славяно-Исламская лига. ИСЛАМСКИЙ ТРАДИЦИОНАЛИЗМ В ПОСТ-СОВРЕМЕННОМ МИРЕ (АХЛЬ-СУННА И АХЫР-ЗАМАН)
  2. Исмагилов Саид, Украинский центр исламоведческих исследований (Киев). РАДИКАЛЬНЫЕ ИСЛАМСКИЕ ДВИЖЕНИЯ И ИСЛАМСКАЯ ТРАДИЦИЯ. СТЕПЕНЬ СООТВЕТСТВИЯ НА ПРИМЕРЕ “ИСЛАМСКОГО ГОСУДАРСТВА ИРАКА И ЛЕВАНТА”
  3. Жангожа Рустем, Институт всемирной истории НАНУ (Киев). ЧУЖИЕ В ИСЛАМЕ
  4. Халіков Руслан, Український центр ісламознавчих досліджень (Маріуполь). ТАРІКАТ МАР’ЯМІЯ ЯК ІНСТИТУЦІЙНИЙ ВИЯВ ТРАДИЦІОНАЛІСТСЬКОГО РОЗУМІННЯ ІСЛАМУ

17.30-18.00 – підбиття підсумків роботи круглого столу

Виступ – до 20 хв.

Обговорення – до 10 хв.

Leave a Reply