«ТРАДИЦІЯ І ТРАДИЦІОНАЛІЗМ»

Програма круглого столу «ТРАДИЦІЯ I ТРАДИЦІОНАЛІЗМ»

(Присвячений 125-річчю з дня народження Рене Генона)

  11 листопада 2011 года,  Донецьк, Україна

11.30 – реєстрація (хол 3 поверху 12 корпусу ДонНТУ)

12.00-15.30 – робота  по секціям

Секція 1. СВІТОГЛЯДНІ І СОЦІАЛЬНО-ФІЛОСОФСЬКІ АСПЕКТИ ТРАДИЦИОНАЛИЗМУ (12.302)

  1. Білокобильський О. В. ТРАДИЦІЇ В ДОБУ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ ТА ІДЕНТИЧНІСТЬ
  2. Вишинський С. Д.  ІНТЕГРАЛЬНИЙ ТРАДИЦІОНАЛІЗМ І ПРОБЛЕМА САМОКРИТИКИ МОДЕРНУ
  3. Даренский В. Ю. НЕОТРАДИЦИОНАЛИЗМ  ПРОТИВ  НЕОВАРВАРСТВА
  4. Додонов Р. А. КРИТИКА МОДЕРНА РЕНЕ ГЕНОНОМ И ЕГО ВКЛАД В РЕАБИЛИТАЦИЮ ТРАДИЦИОННОГО ОБЩЕСТВА
  5. Зосимова А. С. РЕНЕ ГЕНОН – ИССЛЕДОВАТЕЛЬ И АПОЛОГЕТ ТРАДИЦИИ
  6. 6.       Ищенко А. Н. ГЕНОН В КОНТЕКСТЕ ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНОГО ХАОСА И ПЕРСПЕКТИВЫ УПОРЯДОЧЕНИЯ ПОСТСЕКУЛЯРНОЙ МЕНТАЛЬНОСТИ
  7. Козик Ю. А. «КРИЗИС СОВРЕМЕННОГО МИРА» РЕНЕ ГЕНОНА : КРИТИЧЕСКОЕ ПРОЧТЕНИЕ
  8. Левченко Є. В. ВПЛИВ РЕЛІГІЙНОГО ФУНДАМЕНТАЛІЗМУ НА САМОВИЗНАЧЕННЯ ЛЮДИНИ В СУЧАСНОМУ СУСПІЛЬСТВІ
  9. Лихачев В. А. МИРЧА ЭЛИАДЕ И ЕГО ВРЕМЯ
  10. Мошовський Т. М. ТРАДИЦІЯ ЯК АРГУМЕНТАЦІЯ

14.00 – кофе-брейк

  1. Муза Д. Е. К. Н. ЛЕОНТЬЕВ И Р. ГЕНОН: ДВА ВЗГЛЯДА НА АРХИТЕКТОНИКУ, ПРОЦЕСС И ЦЕЛЬ ИСТОРИИ
  2. Носачев П. Г. ТРАДИЦИОНАЛИЗМ И РЕЛИГИОВЕДЧЕСКИЕ ИССЛЕДОВАНИЯ
  3. Папаяни И. В. МАРКЕРЫ КРИЗИСА ТРАДИЦИОННОЙ РЕЛИГИОЗНОЙ ИДЕНТИЧНОСТИ В ФИЛЬМЕ БРЮНО ДЮМОНА «ХЕДЕВЕИХ»
  4. Пасько З. О. СУБ’ЄКТИВІЗМ ТРАДИЦІЇ І ОБ’ЄКТИВНІСТЬ ДОСВІДУ
  5. Ревяков И. С. ГЕРМЕНЕВТИКА И ТРАДИЦИЯ: АСПЕКТЫ СООТНОШЕНИЯ
  6. Ревяков И. С., Коновалов А. Г. МИФ И ТРАДИЦИЯ: ОТ А. Ф. ЛОСЕВА К М. ХАЙДЕГГЕРУ
  7. Семеняка О. О. ІНТЕГРАЛЬНИЙ ТРАДИЦІОНАЛІЗМ ЯК «ЛІКВІДАЦІЯ» МОДЕРНУ ЗАСОБАМИ РЕВОЛЮЦІЙНОГО КОНСЕРВАТИЗМУ
  8. Ткаченко О. А. КОНСЕРВАТИЗМ ЯК СПОСІБ ПОВЕРНЕННЯ ТРАДИЦІЙНОГО ВЕКТОРУ ДУХОВНОСТІ В СУСПІЛЬНЕ ЖИТТЯ
  9. Щедрин А. Т. ТРАДИЦИОНАЛИЗМ РЕНЕ ГЕНОНА КАК МИРОВОЗЗРЕНЧЕСКАЯ ПАРАДИГМА АКТУАЛЬНОГО МИФОТВОРЧЕСТВА
  10. Юрченко Е. А. ПЕРСПЕКТИВА РЕСТАВРАЦІЇ ТРАДИЦІЙНОГО СУСПІЛЬСТВА В ПОСТІНДУСТРІАЛЬНУ ДОБУ

Секция 2. ТРАДИЦИОННЫЕ ФОРМЫ – СПОСОБЫ СУЩЕСТВОВАНИЯ    ТРАДИЦИИ В МИРЕ (12.301)

  1. Армен А. С. НЕКОТОРЫЕ ПОЛОЖЕНИЯ ТЕОРЕТИЧЕСКОГО ФЕМИНИЗМА КАК КРИТИКА ТРАДИЦИОННОГО ИНСТИТУТА СЕМЬИ
  2. Бардинова А. И. ПРОБЛЕМА ПРАВИЛЬНОЙ ИНТЕРПРЕТАЦИИ ТРАДИЦИОНАЛИЗМА Р. ГЕНОНА
  3. Березин-Киселёв А. М. ВОЗМОЖНОСТЬ ТРАДИЦИОННОЙ РЕАЛИЗАЦИИ ЧЕЛОВЕКА В ДЕСАКРАЛИЗОВАННОМ МИРЕ ЭПОХИ ПОСТМОДЕРНА
  4. Бойчук С. С. МУДРОСТЬ СПАРТЫ ИЛИ ЗНАНИЕ И МУЖЕСТВО ТРАДИЦИОННОГО ОБЩЕСТВА
  5. Влас К. І. КАТОЛИЦЬКИЙ ТРАДИЦІОНАЛІЗМ VS КАТОЛИЦЬКА ТРАДИЦІЯ: ПРОБЛЕМА СТАТУСУ БРАТСТВА СВ. ПІЯ Х
  6. Волошин А. В. ЖИТТЄВИЙ ШЛЯХ РЕНЕ ГЕНОНА: ВІД ОКУЛЬТИЗМУ ДО ІСЛАМУ
  7. Гераськов С. В. ЯПОНСКОЕ ОБЩЕСТВО В УСЛОВИЯХ ГЛОБАЛИЗАЦИИ : ОТ ТРАДИЦИИ К…
  8. Даренська В. М.КАТЕГОРІАЛЬНІ  ВИЗНАЧЕННЯ  ТРАДИЦІЙНОГО  НАРОДНОГО МИСТЕЦТВА   

14.00 – кофе-брейк

  1. Золотаренко О. С.  ЯК МОЖНА БУТИ ЯЗИЧНИКОМ, ПРИ ЗАПЕРЕЧЕННІ ПРАКТИКИ НЕОЯЗИЧНИЦТВА: ФЕНОМЕН АЛЕНА ДЕ БЕНУА
  2. Ішмакова В. О. ЗНАЧЕННЯ МІФУ ТА РИТУАЛУ У ТРАДИЦІЙНОМУ ТЕАТРІ
  3. Каплан И. В. ЛИТУРГИЧЕСКИЙ КОНСЕРВАТИЗМ – СПЕЦИФИЧЕСКАЯ ЧЕРТА СИРИЙСКОГО ХРИСТИАНСТВА
  4. Кацалуха Т. В. ТРАНСФОРМАЦИЯ ТОМИСТСКОЙ ТРАДИЦИИ НА ПРИМЕРЕ НЕОТОМИЗМА
  5. Коломиец О. Т. ДЕСАКРАЛИЗАЦИЯ ВОСТОЧНЫХ ТРАДИЦИЙ В ЗАПАДНОЙ КУЛЬТУРЕ (НА ПРИМЕРЕ ЙОГИ)
  6. Крестенко М. В. МИРОВОЗЗРЕНЧЕСКАЯ ПОЗИЦИЯ СУБЪЕКТА В ПАРАДИГМЕ ТРАДИЦИОНАЛИЗМА
  7. Мельничук Ю. С. ОБРЯД ВИГНАННЯ ЗЛИХ ДУХІВ У ПРАВОСЛАВНІЙ ЦЕРКОВНІЙ ТРАДИЦІЇ
  8. Некрасова Г. О. ТРАДИЦІОНАЛІЗМ ТА ТРАДИЦІЙНЕ МИСТЕЦТВО В ЕСТЕТИЧНІЙ КОНЦЕПЦІЇ АНАНДИ КУМАРАСВАМІ
  9. Ткаченко А. Ю. РАСА И ТРАДИЦИЯ В ФИЛОСОФИИ Ю. ЭВОЛЫ
  10. Халиков Р. Х. ОБРАЗ ЖАКА КАЗОТТА КАК ПРЕДТЕЧИ ТРАДИЦИОНАЛИЗМА
  11. Шарафаненко О. С. СПЕЦИФІКА РОЗУМІННЯ МОНОТЕЇЗМУ В ТРАДИЦІЙНОМУ ІСЛАМІ
  12. 15.30 – подведение итогов работы круглого стола (12.302) 

Leave a Reply